Часті запитання
Натисни кнопку "Реєстрація". Введи свій email або телефон, потім придумай пароль та дай згоду з Положеннями та Умовами. Готово!
Також ти можеш зареєструватись через соцмережі. Натисни на іконку потрібної соцмережі - далі з'являться підказки.
Зверни увагу: у тебе може бути лише один обліковий запис на сайті. Не реєструйся повторно, якщо ти не можеш зайти до свого облікового запису. Звернись до онлайн підтримки – ми вирішимо це питання!
- Відкрий меню та натисни на шестерню біля ID акаунту.
- Перейди до вкладки «Пароль».
- Введи свій старий пароль.
- Придумай та введи новий пароль у наступному рядку.
- Введи новий пароль ще раз.
- Натисни "Зберегти".
- Відкрий меню та натисни на шестерню біля ID акаунту.
- Введи номер телефону або пошту у відповідному полі. Натисни кнопку «Підтвердити».
- Перейди за посиланням, яке прийде тобі у листі або введи 4-х значний код СМС.
Якщо ти не бачиш листа на пошті, спробуй перевірити папки «Спам», «Соцмережі» та «Промоакції».
Якщо тобі не надійшов лист або СМС, звернись до онлайн чату. Ми допоможемо підтвердити контакти.
Натисни кнопку «Депозит» у шапці сайту. Вибери метод поповнення, суму, бонус (за бажанням), звір дані та натисни «Поповнити». Зроби платіж, дотримуючись інструкцій.
Ось список можливих помилок та їх вирішень:
- Перевищено ліміт на розрахунки в інтернеті. Ти можеш самостійно збільшити ліміт у додатку онлайн-банкінгу. Або звернутися до служби підтримки свого банку.
- Неправильно вказано параметр CVV. CVV-код — тризначний код на звороті карти. Перевір код та повтори спробу.
- Минув термін дії картки.Перевір термін дії картки на її лицьовій стороні. Якщо він закінчився, спробуй інший спосіб оплати.
- Не пройдено додаткової ідентифікації (3D Secure failed). Підтвердження інтернет-оплати — ще один захід безпеки банків. Це може бути дзвінок від банку, push-повідомлення з онлайн-банкінгу або СМС з кодом підтвердження. Повтори спробу.
- Закінчився час оплати. Швидше за все, ти не встиг внести депозит у встановлений системою термін. Повтори спробу.
Немає причин для хвилювання! Зазвичай на підтвердження платежу вистачає 2-10 хвилин, але в окремих випадках цей термін може збільшуватися до 1-ї години. Це пов'язано з внутрішнім процесингом платіжних систем. Як тільки платіж надійде, гроші відразу ж будуть зараховані на баланс облікового запису.
За додатковою інформацією ти завжди можеш звернутися до онлайн чату.
- Відкрий Меню, перейди в «Касу», а потім на вкладку «Вивести».
- Вибери спосіб виведення.
- Введи суму.
- Введи платіжні реквізити.
- Натисни «Подати заявку» та чекай на переказ.
Бонусні гроші нараховуються на окремий Бонусний баланс. Туди ж нараховуються виграші з бонусних фріспінів і віни за ставки, які були зроблені на бонусні гроші.
Виконай усі умови конкретного бонусу (закритий вейджер), щоб вивести гроші з Бонусного балансу. Гроші перейдуть на Основний баланс і будуть доступні для виводу, щойно ти зробиш ставок на суму, достатню для відіграшу бонусу.
Читай докладніше у розділі питань «Бонуси».
Для Приватбанку:
- Відкрий додаток «Приват24»..
- Обери потрібну карту.
- У правому верхньому кутку натисни на шестірню.
- Вибери "Реквізити картки", зроби скріншот.
- На одному скріншоті має бути видно номер картки та ПІБ власника картки.
- Завантаж скріншот у свій профіль, в розділ «Верифікація».
Для Монобанку:
- Відкрий додаток "Монобанк".
- Проведи вліво по екрану.
- Гортай вниз й обери у списку пункт «Надіслати виписку по карті».
- Вибери будь-який період здійснення платежів та натисни «Надіслати».
- Зроби скріншот так, щоб було видно номер картки та ПІБ власника картки.
- Завантаж скріншот у свій профіль, в розділ «Верифікація».
Якщо у тебе інший банк: спробуй пошукати в онлайн банкінгу інформацію про реквізити карти. На скріншоті має бути видно номер картки та ПІБ власника картки. Завантаж скріншот у свій профіль, в розділ «Верифікація».
Щоб відіграти бонус, потрібно зробити ставок на суму, яку визначає вейджер. Наприклад, ти поповнив баланс на суму 100 ₴ та отримав бонус 100% з вейджером x40. Щоб відіграти бонус і вивести свої виграші, ти маєш зробити ставок на суму: 100 ₴ x 40 = 4000 ₴.
У шкалі бонусу ти бачитимеш свій прогрес у відіграші. Шкала бонусу відображається на сторінці з бонусами та в ігровому вікні.
За правилами ліцензії до гри допускаються лише верифіковані гравці віком від 21 року. Верифікація облікового запису відбувається всього один раз, до початку гри.
Верифікація за допомогою методів BankID (monobank, ПриватБанк) або Дія займе всього декілька хвилин.
Також можна завантажити знімки документів, у такий спосіб верифікація може зайняти трохи більше часу, але зазвичай цей процес набагато швидше.
• У вікні зі способами верифікації обери BankID.
• Підтверди перехід на сервіс BankID та обери ПриватБанк або monobank у якості способу ідентифікації. Після твого вибору банк запросить авторизацію через сайт або додаток.
При верифікації з комп'ютера скануй QR-код на своєму смартфоні, щоб авторизуватися за допомогою додатку банка.
• Після підтвердження ідентифікації ти автоматично повернешся на наш сайт. Натисни «Готово» для завершення перевірки.
• У вікні зі способами верифікації обери Дію.
• Після вибору цього методу верифікації тебе перенаправить на сайт або у застосунок Дія, де необхідно буде пройти авторизацію через Дія-підпис. Якщо в тебе ще немає Дія.Підпис, його можна швидко створити на цьому ж етапі за допомогою інструкцій у застосунку. Після успішної авторизації через Дія.Підпис ти будеш перенаправленний на наступний крок.
• Далі ти побачиш запит на проходження верифікації та надання згоди на передачу копії цифрових документів.
• Щоб підписати дозвіл на надання копії документів, введи свій 5-значний код для Дія.Підпис і тисни «Надіслати через Дію». Якщо ти забув свій код, то обирай «Не пам’ятаю код для Дія.Підпис», щоб його деактивувати і змінити.
• Після надання копії документів, верифікація будет завершена.
Підтверди свою особу такими документами:
1. Паспорт або ID-картка:
- Якщо у тебе паспорт старого зразка: потрібне фото або скан повного розвороту першої сторінки твого паспорта (серія та номер документа мають бути помітні повністю);
- Якщо у тебе ID-картка: фотографії обох сторін ID-картки.
2. Скріншот із програми онлайн-банкінгу або виписка по карті, де буде видно номер картки та ПІБ власника. Як отримати виписку із банку, дивись у розділі «Виведення коштів».
Ось кілька рекомендацій:
- Спробуй оновити сторінку або перейти в гру. Якщо не допомогло, зайди у гру ще раз через 15 хвилин.
- Подивися, чи змінився твій баланс. У слотах деяких провайдерів бонусна гра не відтворюється після втрати з'єднання. Вони просто нараховують виграш за бонус.
- Звернись до онлайн підтримки і ми уточнимо для тебе інформацію.
Ось кілька пунктів, які можуть допомогти:
- Перезавантаж сторінку.
- Онови свій браузер до останньої версії.
- Очисти кеш та cookies браузера.
- Закрий інші програми та вкладки в браузері.
- Звільни частину пам'яті на пристрої, якщо її мало.
- Вимкни VPN: деякі ігри можуть не відображатися для інших країн.
Відсоток віддачі — це загальний відсоток грошей, які автомат повертає всім, хто на ньому грає. У середньому RTP становить +/- 96%.
Наприклад, за 1 день на автоматі грали 5 тис. користувачів. Вони зробили загалом 1 млн. прокрутів. 96% всіх грошей, які вони витратили на ставки, було повернуто автоматично як виграші.
Це не означає, що кожен, хто грає на автоматі, отримає 96% своїх ставок. Відсоток віддачі показовий для величезної кількості прокруток. Ну а в короткостроковій перспективі співвідношення ставок і виграшів може сильно змінюватись в той чи інший бік.
Це щотижневий бонус, який нараховується щосереди, після чого його можна забрати протягом 24 годин. Кешбек представляє собою - повернення частини депозитів минулого тижня.
Кешбек нараховується по формулі: (Сума всіх депозитів - (Виплати + Сума отриманих бонусних коштів + Сума на основному балансі)) * 7%. Враховуються тільки суми, отримані з минулої середи.
Кешбек нараховується автоматично кожної середи з 00:00. Щоб його отримати, потрібно натиснути на кнопку "Забрати" на сторінці кешбеку. Кнопка з’явиться у тих гравців, кому нарахувався кешбек.
Детальніше про цей бонус та його отримання читай тут.